.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات دیدار ضرغامی با رهبری

«ديدار سه‌شنبه»عنوان سرمقاله‌ي روزنامه‌ي جام جم به قلم سيدعزت‌الله ضرغامي است كه در آن مي خوانيد؛ فرصت ديدار ديگري با رهبر فرزانه دست داد تا فارغ از هياهو و جنجال‌هاي معمول در رسانه‌ها و در فضايي بسيار صميمي، گرم و مشحون از محبت و عاطفه پدر - فرزندي، لايه‌هاي عميق‌تر بعضي امور مبتلا‌به جامعه و رسانه بررسي شود.

مثل هميشه نگاه عميق و كارشناسانه ايشان به موضوعات جدي تربيتي و ديني فرصت مغتنمي فراهم آورد تا زواياي پنهان بعضي آسيب‌هاي موجود در توليدات رسانه، پرتوافكني شده و مسير براي ادامه راه هموارتر شود. رهنمودها صرفا مبتني بر آسيب‌شناسي و يا ترسيم مسير صحيح حركت رسانه نبود بلكه با نگاه هنرمندانه و زمان‌شناسي هوشمندانه در طرح بعضي روش‌ها و نهايتا خلق فرصت‌هاي جديد، افق تازه و اميدبخشي براي حاكميت گسترده‌تر روح پيام الهي و انساني در توليدات رسانه ملي فراهم نمود.

تحول در برنامه‌هاي معرفتي و ضرورت طرح غيرمستقيم، جذاب و تاثيرگذار آموزه‌هاي ديني به جاي بعضي برنامه‌هاي مستقيم، نگاه صحيح و ظريف به خانواده و الگوسازي موثر براي آحاد جامعه، توجه به هدايت و ارتقاء رفتار مردم به جاي دنباله‌روي از بعضي روابط ناسالم نهادينه شده، گذار از نگاه سطحي در طرح موضوعات به پردازش عالمانه و توجه عميق براي تاثيرگذاري درازمدت در همه ساختارها، مراقبت و پاسداشت حريم مقدس زن در جامعه، آنگونه كه شايسته مقام زن مسلمان است و تربيت نيروي انساني كارآمد و متعهد، از جمله مواردي بود كه درباره آنها بحث و بررسي شد.

اشراف كامل رهبري به عملكرد سازمان و بيان دقيق و همه‌جانبه نقاط قوت و خدمات ارزشمند همكاران رسانه ملي در تمامي بخش‌ها؛ اينجانب را از بيان گزارش جامع عملكرد 5 ساله بي‌نياز كرد.

جان اين ديدار تاكيد بر اين واقعيت بود كه «خودت باش!» چراكه وقتي از منظر اعتقادي خودت و نه جايگاه مديريتي صرف به عملكرد رسانه نگاه مي‌كني، همان هستي كه از تو توقع دارم و مواظبت كن تا فضاسازي‌هاي هميشگي و سطحي شما را از اين طريق صحيح باز ندارد.

نتيجه اين كه انتظار و توقع معظم له از ما مديران، هنرمندان و برنامه‌سازان چه در درون خانواده صدا و سيما و چه در جامعه بزرگ همكاران اين دستگاه عظيم فرهنگي در سراسر كشور به مراتب فراتر از مرزهايي است كه امروز وجود دارد.

اين خواسته و مطالبه حق است و انتظار عمومي هم آن است كه سيما و صدايي كه مزين به نام مقدس جمهوري اسلامي است، آن گونه باشد كه رهبر فرزانه مي‌خواهند.

از تمامي هنرمندان، كارشناسان، منتقدان و صاحبان فكر و قلم مي‌خواهم تا در اين مسير صعب و پيچيده دوستان و همراهان خود را ياري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.